Döm ingen förrän du gått en mil i hans skor.

De spelas musik runt om mig, som vanligt. Musiken är en stor del av dagen.
Om inte musiken fanns vet jag inte hur världen skulle sätt ut faktiskt, grå och tyst inget glatt alls.
Men musik världen står just nu still, inget nytt kommer ut så de lyssnas på gamla låtar som spelades när Ida johansson var liten.
Riktigt gammal musik ska jag säga, kommer lite här nedan.
Dagen har spenderats tillsammans med Mathilda, va riktigt längesen vi va så de va verkligen roligt att träffa dig igen!♥
Studiedag imorgon, inte helt fel, 
när man tänker efter är det inte fel alls!
Dagen ska spenderas med min underbara kusin, de var osså längesen vi har mycket att ta igen bruden.
Och där tog raderna slut på detta inlägg, Har''e! ♥
-
Magnus uggla  Nitar och läder

Dökött  Tuttar överallt
Ja alla har vi ju varit små ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0