Ta och kasta de, om du nu har modet till de!

Livet är ingen dans på rosor och de måste man acceptera, de kvittar hur svårt de är eller hur orättvist.
Vem har sagt att livet är är en fest och allt ska gå som man själv vill, jag har aldrig hört någon säga de i alla fall och kommer inte höra de heller de kan jag säga här och nu.
jag vet inte riktigt hur jag ska göra med allt och vad jag ska ta mig till, jag vill inget längre.
-
Jag vet inte hur detta börja, vet inte varför jag är arg och ledsen. går runt och tänker på saker som är självklara.
Frågar mig frågorna som inte har några svar, frågar mig vad jag gör här, vad är min uppgift?
Jag vet ingenting längre, vet inte om jag vill stå vid din sida eller om jag ska ta avstånd från dej.
Men en sak vill jag säga dej ta och kasta de, om du nu har mod till de!
-


Kommentarer
Postat av: Tola

Sv. du är idisfinis<3

2011-03-22 @ 16:22:59
URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0