So, so what, I'm still a rock star

Godkväll eller vafan ni vill höra, jag orkar inte med bloggandet för 5 öre ska jag säga er.
Men man är ju sådär lite små snäll ibland och slänger in ett här och var (aa'
Dagen har varit awesum, om man ska förklara de kort fatttat.
Tricia du är för goooer bruden, älskar dig!
Så dagen har spenderats för de mesta med Tricia, och nu på kvällen Victor och Robin och ja vad ska man säga!?  Jag fick ett gott skratt för livet, hahah!
Tricia och jag har hittat våran nya låt, kommer nedanför som vi äger ut alla på må jag säga.
Nu närmar sig sälen mer och mer, och i helgen bär de av till Lindvallen.
Och jag kommer inte ha tillgång till dator där uppe, kanske något mobil inlägg någon kväll om jag är riktigt snäll annars äre ko lungt under Sälen resan.
Nu ska jag allt dejta kudden ett tag.
Natti! ♥
-
Vi är bäst bruden! :ggg ♥

Kommentarer
Postat av: Tricia <3

Älskar dig också tuffingen ;)<3

2011-03-08 @ 22:41:27
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0