so fucking best

Hej jag orkade inte göra något inlägg igår för jag hade fullt upp hela dagen så att säga.
En lektion i skolan igår va inte helt fel, vi var på fågelviks gymnasiet i tibro hela förmiddagen och fick se hur de såg och och va där.
Jättefin skola, men har inte börjat tänka på gymnasie och sånt än.
Efter skolan drog jag till Hanna och Tola, där fick man pannkakor och en gooer film att se på.
Som sagt vi skulle ta hål i dag, men när vi kom där ifrån så var de bara Tola och Hanna som hade tagit två nya hål, jag bestämde mig för att jag inte skulle ta, de är inte min grej alls.
Efter håltagningen tog tola bussen hem och Hanna och jag köpte fika och myste.
Många kort blev tagna och jag vill tacka för den eftermiddagen Hanna!
När klockan började dra sig mot sju så åkte vi vidare till gårn och träffade alla underbara vänner.
Tack för en grym kväll allihopa!
Du är underbar min vän! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0