Inget moln så långt ögat kan nå, så ska de va!

Godkväll, hoppas ni har de bra.
Våren har hälsat på oss här i hjo idag, och den kan gärna stanna ett bra tag och även bjuda in sommaren de skulle sitta fint de! (yy'
Men tillbaka till verkligheten dagen har varit bra och hoppas på att morgondagen liknar denna.
Skola i morgon och konstigt nog ser jag fram i mot den, om jag erkänner har jag saknat den.
jag vill ha rutinerna att följa känna lite press känna att man lever här och nu och de påverkar framåt i livet.
Vi lever nu och de betyder att vi ska ta vara på de vi har och inte kasta bort de!!
Jag har slarvat med veckans citat ett par veckor jag vet, så detta står för veckan som kommer.
och ett litet plus i kanten till mig, för jag kom på citatet själv.
Nu ska jag dra mig mot sängen, godnatt!
-
Veckans citat: Se saker positivt, för de blir så mycket enklare att leva då.

Du är grymt saknad bruden! ♥

Kommentarer
Postat av: Tola

det är du me! <3

2011-03-21 @ 16:23:19
URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0