Here we go agian.

Godmorgon, hoppas ni alla har de bra. För de kan man säga att jag har!
Livet ligger på toppen och jag bara flyter med, underbar't.
Hade tänkt att berätta lite om sälen genom bilder och text för er.
So here we goo!
-
Lördag morgon började med en seg start vid sex tiden och senare framåt sju gick bussen mot sälen.
De va inte de roligaste att åka buss, men med trevligt sällskap gick de faktiskt bra.
Vi gjorde ett stopp i filipstad på typ en kvart tjugo minuter.
Bussen kom fram till lindvallen vid två och vi drog direkt till uthyrdningen och sedan ut i backarna.
Vädret har varit på topp alla tre dagar vi har åkt skidor, och backarna har varit gooa att åka i.
Varje dag åkte vi till klockan fyra och bussen gick mot stugorna kvart i fem.
Första dagen var de jätte spännande för att se hur vi skulle bo, men när vi väl kom fram släppte nervositeten och man kände sig som hemma.
Kvällarna spenderade vi i stugorna och jag minns en kväll väldigt väl, och de var när vi fixade till Niklas hår, sminkade honom och satte på honom linneas bikini, haha vilket minne.
Jag som inte åkt skidor så mycket innan är välidigt nöjd och tycker själv att jag har blivit bättre i skidåkning.
Har även varit uppe på toppen, och blickat ner över ut sikten och såklart åkt ner också, och jag tror jag aldrig sett något liknade så himla fint!
Har testat blåa backar och även hoppat i skogen tillsammans med Simon.
Jag åkte mest med Simon & Mikael, och vi hade jätte roligt tillsammans.
Dagarna liknar varandra,  sista dagen i backen hade jag med mig kameran för att ta lite kort för att visa här.
Sedan vid fyra lämnade vi in skidorna blicka ut över backarna en sista gång och sedan åkte vi til stugorna.
Jag vill säga er att ni är bäst, ni gör livet så jäävla bra, tack för alla minnen jag bär med mig från detta läger, ni ska veta att de betyder massor!
Sista dagen i sälen städade vi i stugorna och åkte hemåt, kom hem runt fyra och direkt efter hemkomsten va jag med Tricia och senare träffade vi Victor och Robin.
Detta var bara en liten bit av allt som har hänt, men jag ska inte trötta ut er att läsa mer.
Har''e gooet!
-
Låten är till er. För ni är bäst, sälen 2011 kunde inte bli bättre ♥
---------
---------



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0