Duunk dununk duunk!

Dagen har set ut på detta viss idag, de började med en seg start tror jag kom ur sängen runt halv tolv den här morgonen.
Och frukost blev de inte förän klockan halv ett, lite skönt med sega mornar dagar i bland osså.
Familjen åkte till skövde så jag blev ensam hemma och de betyder... att dunka sönder huset!
Och de blev de också, lånade syrrans dator med världens gooaste bass.
Vid fyra tiden kommer Tricia upp och skrämmer livet ur mig! Tack för en gooer kväll/natt bruden!
Nu blir de att kolla på någon film och ta de lite lugnt.
Morgon dagen består just nu bara av att vara fotograf på min handbollsmatch, men mer saker kommer nog ske under dagen så att säga.
Godnatt! ♥
Jag äe en tuff brud i lyxförpackning :ggg

Kommentarer
Postat av: Tricia <3

Tack själver babe ! :)<3

2011-03-06 @ 13:22:19
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0