Don't mess with a bitch who can play the game better than you !

Godkväll, en fredag kväll kan ju inte bli bättre än denna.
En underbar säng en skål med godis och cola, tror faktiskt inte att de kan bli bättre om jag ska va seriös!
De är gott att ta en fredag bara för sig själv i bland, de tycket i alla fall Ida johansson.
Fredagsmys med en flaska cola säger jag sällan nej till!
Idag har jag tagit mig ut till Clara och finns de någon lika galen som du clara i sånna fall är jag förvånad du är bäst bruden!
I morgon vet jag inte riktigt vad som händer ännu, hemma själv blir jag hela dagen om inget annat händer.
Nu ska jag gå tillbaka till mitt fredagsmys, hare goooet!
Så jävla goooer låt!
You make me crazy, i don't get the point ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0