when you are gone...♥

åhh denna värme, allt är underbart!
Sommaren är här och de är inte många "riktiga" skoldagar kvar för oss i 8:an och de ärhelt obegripligt nästa år går vi i 9:an då är vi störst på skolan.
Nu till hösten försvinner många av mina vänner & går skiljda vägar, och jag stannar kvar här. De känns skönt att gå på sommarlov snart men jag är rädd, att komma tillbaka då när ni inte finns där ni som gör så att man verkligen vill gå till skolan ni som tröstar ger en styrkan man behöver.
Jag vill säga er att ni är bäst, och jag kommer aldrig glömma er!
-
Ja bloggen är inte aktiv på långa vägar och kommer nog bli på detta vis ett tag.
Kan berätta att ikväll blir de först träning och sen drar jag till mullsjön och fiskar med dom bästa!
Ha en bra dag allihopa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0