Life Is A Higway ♥

Godmorgon!
sitter och väntar otåligt på frukost, men medans jag väntar hade jag tänkt att visa för de mesta bilder från i går.
För jag var nämligen på Hjulafton tillsammans med Julia igår.
och för er som inte vet om denna träff ska jag berätta lite kort om den, de heter nämligen hjulafton för att allt med motor och hjul får åka dit och ställa upp. denna träff är i Lidköping och har varit i många år.
De är inte bara bilar utan, motorcyklar, mopeder,flyg ja och allt du kan tänka dig! Dom annordnar även helt galna tävlingar och uppvisningar.
Detta var mycket uppsakattat av mig och jag rekomenderar de verkligen.
Nu ska jag inte skriva mer utan kolla på bilderna!
Herkules kom en sväng..
¨
För jäkla gött bassytem!
Snygga bilar, bra väder och en toppen vän kan livet bli bättre ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0