See you later Alligator ♥

Precis hemkommen från en bra kväll & natt igår, ett gäng tjejer hade planerat ihop en slags hejdå fest till våran vän Tricia som ska flytta i morgon.
Åt gott nere vid vattnet, sedan vidare hem till tälten där vi övernattade. Vi prata om allt från himmel till jord men drog speciellt upp alla gamla minnen vi har tillsammans och hur många mer vi kommer bilda tillsammans.
Nu väntar andra planer idag så de är dags att ta tag i kragen och göra mig i ordning.
-
Du och jag kommer mötas igen, när vi minst anar det.
Någon dag någonstans,
jag kommer att känna igen ditt ansikte.
Jag säger inte adjö min vän,
för du och jag kommer att mötas igen.
-
-

Kommentarer
Postat av: Tricia <3

Vi ses hörru, älskar dig! <3

2011-07-26 @ 12:22:48
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/
Postat av: Tricia <3

Tycker jag med, jag älskar dig Ida !<3

2011-07-28 @ 20:16:51
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0