~Vi lever alla under samma himmel, men vi har inte alla samma horisont~

Precis hemkommen från en helt fantastisk kväll, vill tacka alla som gjorde denna kväll till ett minne.
Kollade nämligen nya och sista harry potter filmen dödsrelikerna del 2 och denna film rekomenderar jag verkligen, eller snarare sagt hela sortimentet av alla dessa superbra filmer!
-
Och från de ena till de andra, snart åker min bästa vän. De är nog ett av de tuffaste saker jag genom går och jag vet inte om jag klarar de men, jag måste klara de ändå. De finns ingen annan återvändo längre dagen är snart här men man måste leva nu även fast de är svårt, veta att tiden går i rasande fart. Sekund till minut, minut till timme & timmar till dagar..
Men om nu tiden går så fort får jag verkligen hoppas att jag har tiden med mig när du är där borta, att dagar blir till år och sen skiljs vi inte åt mer. Du ska veta att jag alltid är dej när även fast vi är mil ifrån varan så finns jag inombords alltid vid din sida, vare fotsteg du tar på okänd mark är jag med dig! Som gud vackar över dig i himlen ska jag vacka över dig på jorden! Tricia ingrid stina liljedalh jag kommer aldrig sluta älska dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0