Wish you well.

Godkväll.
Just nu sitter jag och dejtar min kära man colan.
Jag är så sjukt trött, men jag tänkte att han skulle hålla mig uppe ett tag till.
Men de är svårt, när man gett allt man har på matchen.
Och ännu svårare när man förlorade matchen också, men jag tyckte vi spelade ruggit bra den sista halvleken!
De är bara att ta nya tag och lägga denna match åt sidan och fokusera på den kommande.
Idag har de inte hänt mycket, och kommer inte hända heller. För varenda än är på vallhal!?
Ja de är inte som är bra hos Ida johansson nu.
I morgon blir de att umgås med lite fina vänner.
Har inte så mycket mer att berätta för er.
Hoppas ni får en forsatt trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0