I come home in the morning light.

Godkväll, just nu dunkas musik för hela slanten.
Har inte bloggat på länge jag vet, men ni har överlevt ändå ser jag.
Idag har jag inte gjort alls mycket.
Visst Tricia sov här men åkte vid 10 tiden för att kolla på en konståknings tävling.
Så jag tog en slapp förmiddag och la ner massa jobb på en video jag hade tänkt att lägga ut här men de visade sig att de inte gick vägen.
Så ni får ett litet smakprov ifrån filmen så ska ni få se den fullständiga filmen någon annan dag.
Efter allt gjorde jag i ordning mig och drog ner till Tricia för att plugga lite.
Och aja, vi är inte dom bästa på att plugga.
Imorgon blir de Clara som de ser ut nu, annars vet jag inte.
Har börjat planera lite till min kväll jag ska ha på lördag, ska bjuda hem lite gooa brudar och ha mysigt en lördag kväll.
Dagen innan blir jag femton, fin fint! Åren drar förbi med rusande fart!
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, för somnade till och med hos Tricia förut ha de bra!
-
-

Kommentarer
Postat av: Tricia <3

najs dag asså gumman ! <3

2011-01-29 @ 22:37:58
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/
Postat av: Tola

Älskar dig gumman! <3

2011-01-29 @ 23:24:41
URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0