Ta vara på livet min vän, dagen som gick kommer aldrig i gen!

Hejsanhoppsan!
Just nu sitter jag och pratar med massa roliga folk på skype.
Idag har jag inte gjort någonting mer än pluggat med lilla Tricia och även försökt städa mitt rum.
Och jag tror jag inte gjort några fram steg med rummet än.. usch jag brukar kunna städa upp snabbt.
Men nu städar jag för att hitta mitt svenska arbete som är spårlöst försvunnet!
Och jag kan inte säga att jag har hittat de, plus att jag har lovat min lärare det.
Så jag får se hur glad hon blir när jag kommer och berättar detta för henne!
Imorgon blir de skolan och sen ska jag ner och köpa en stor STOR godis påse, och mycket  MYCKET cola.
Kanske blir lite fredagsmys tillsammans med Tricia också tror jag.
Lördagen har jag inget planerat, men söndagen åker jag ut till Claris och hälsar på henne lite.
Har inget bättre att säga till er!
Hare!
-
-
Veckans citat: Lev livet för fan, innan livet lever fan med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0