When you gonna live your life right?

Plugg plugg plugg... de täcker en stor del av mitt schema denna vecka.
De är massor denna veckan Tyska, Svenska, Hk, Kemi + alla träningar och ska även försöka planera lite till en kväll jag ska ha framåt över.
Så de blir inte mycket tid över på dagarna, tiden bara rinner iväg och sen står man där och har inte fått något gjort!
Dagen har varit lång tråkig och allmänt jobbig.
Idag ska jag ner och köpa kläder till sälen, för jag har inga termobyxor.
Ska ju upp till sälen med konfan i mars, roligt värre!!
Missar även två dagar i skolan på grund av sälen, illgooott!
Idag händer inget annat än att plugga och äta godis, så ska snart ta på mig en riktig mysig hood och ett par mysbyxor!!
Morgondagen blir att forsätta plugga och sen svänga förbi hallen och träna lite handboll.
Hare gott!
-
Fick lite bilder från tola ifrån i Söndags, så låt bilderna tala!
Du är de finaste jag vet!

Kommentarer
Postat av: Tola

Du är, Älskar dig med gummsan! <3

2011-01-25 @ 21:29:37
URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0