Girls just wanna have fun ♥


Hejhallå!
Har inte bloggat dom två senaste dagarna för jag har inte varit hemma, utan varit ute hos tola och även på grötkalas hos min farfar och farmor.
Helgen har blivit mycket lyckad, kunde inte bli bättre.
I Lördags åkte familjen till Tibro och jag kände inte för att följa med så jag stanna hemma, och slappade hela förmiddagen.
Sen på eftermiddagen åkte jag ut till Tola, och sedan vidare till att tillbringa kvällen hos Maria.
Och jag vill tacka för kvällen Maria, hanna och tola. Stunderna med er är underbara.
Sen idag har jag varit på grötkalas väldigt mysigt, vi har denna tradition varje år hos farfar och farmor.
Släkten kommer dit och äter gröt och fikar tillsammans, ett sätt att säga hejdå till julen helt enkelt.
Väldigt mysigt och kul att träffa släkten över en dag så.
Imorgon blir de att gå på konfa, inte de roligaste längre.
De är inte som förut, då var de verkligen kul att gå till konfan nu känns de bara idiotiskt.
Men vem har sagt att livet är lätt, de är bara gilla läget och lägga på sig leendet på läpparna.♥
Nu ska jag ta en dusch, bloggar mer i morgon ha de bra!
-
Bilder från tjejkvällen hos Maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0