Tolfte Januari ♥

Tjabbatjenahallå, vi säger så!
Jag hade tänkt att slänga in ett inlägg nu igen.
Ska snart dra och duscha hade jag tänkt.
Idag har jag i alla fall gjort läxor med Tricia, och vi suger på det. Typ den ända saken vi suger på när vi är tillsammans.
Men mycket dunk och skratt blev det i alla fall och de är det som är de roliga.
Har även kollat på min träning, ska försöka smyga ut med mina handbollsaker i morgon så jag kan träna, är grymt sugen på de. Men de är om jag drar sönder armen igen.
Då kommer jag få vara borta från handbollen ännu mer, men smärta är skönt..
Annars händer inte så mycket här, mer än att de har snöat ännu en gång.
De känns som de aldrig ska bli vår, men alla vi vet ju att de snart slår om.
Har även en rolig sak att säga och de är att jag fyller år snart, eller rolig och rolig de är de hos mig i alla fall och jag hade tänkt att visa de jag önskar mig mest av allt.
Nu måste jag gå och duscha ha de bra!


Veckans Citat:Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen.


En digitalfoto ram (bild från google)


Kommentarer
Postat av: Tricia <3

toppen dag tuffing ;) <3

2011-01-12 @ 21:29:04
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/
Postat av: ebba :)

sv ; om vi är ! <3

2011-01-13 @ 19:22:11
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0