Sweet dreams!

Godkväll, tänkte slänga in ett inlägg nu innan jag ska sova.
Först och främst ska jag säga att jag har varit hos Clara i två dagar så jag ahr inte haft tiden att blogga.
Men i veckan blir det vanligt bloggande igen.
Jag har suttit och väntat på att en film ska bli klar, men jag ger upp nu och går och lägger mig nu istället.
Imorgon blir de att plugga för hela slanten och sen ska jag bara ta de lugnt, för de var längesen jag gjorde.
Livet är inte alltid ett underverk, de har sina bra och dåliga sider, och de har jag lärt mig nu.
Hoppas ni har de bra.
Och föresten har jag en video till er i morgon som jag har kämpat mig igenom med gråt och och skratt.
Den betyder verkligen mycket för mig.
Godnatt!
Det finns tusen andra, men ingen som du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0