Livet är hårt, ingen har ännu överlevt det.

Halloj!
Just nu sitter jag och kollar igenom massa bilder, från i somras och äldre dagar.
Och fy va jag saknar att spela fotboll nu, bara gå ut och spela en riktigt bra fotbollsmatch med dom underbara tjejerna!
Jag undrar hur de blir nu till våren med fotbollen och allt,en sak är säker och de är att jag är där för att köra mitt race som alltid.
Usch fy va jag är trött på vintern, tänk om allt bara kunde smälta och de blev vår.
Bara dra ut och spela lite fotboll för skoj skull, bara gå en promenad utan att, frysa ihjäl!!
Ja vintern har inga bra betyg hos mig just nu, och de har den inte haft på ett bra tag.
Agilityn, den har varit nerlagd ett bra tag nu, för länge.
När våren kommer drar vi igång igen, egentligen har jag inte alls tid för ett till sport.
Men Agilityn går faktiskt före allt, jag tror aldrig en sport att tagit över mig så bra.
Jag bara släpper allt och går upp till agility planen, de är så underbart!
Allt arbete man har lagt ner under så lång tid visar sig till nytta, och man kommer igenom banan på en otrolig tid.
Den känslan går faktiskt inte beskriva, den är helt enkelt obeskrivlig!
Imorgon blir de match mot Hk country och sen vet jag inte vad som händer.
Jag ska fixa lite med ett bild collage till mitt svenska arbete nu så ni får ha de så bra så länge.
Pusshej! ♥
Wonderful! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0