Lev livet, för det går inte i repris

Tjabbatjennahallå, vi säger så.
Just nu sitter jag och prata med lilla Tricia i skype, mysigt värre.
Idag har jag inte gjort någonting, faktiskt inget alls mer än pluggat och suttit vid datorn.
Vaknade vid elva tiden, men tror jag inte gick upp ur sängen framåt ett.
Har haft världens slappis-dag, jag tror jag inte bytte från den t-shirten jag sover i till en vanligt runt sex tiden på eftermiddagen.
Har inte något smink och håret har jag inte gjort i ordning någonting, de är gött att strejka från allt ibland bara skita i allt, och göra som man vill.
Imorgon väntar skolan och där efter konfa mindre kul, men sånt är livet.
Har inte så mycket mer att säga, hoppas ni haft en lika bra helg som jag och ta de lugnt fram över.
Pusshej!
Så snygga asså.... Haha!

Kommentarer
Postat av: vickeböj du vet vem ;) <3

schnyggt ;) <3 hehe

2011-01-31 @ 21:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0