Jag älskar dig, förevigt !

-
Denna video har jag kämpat med.
För de är svårt att leta fram gamla bilder, och veta att de aldrig kommer upprepas.
Att du verkligen lämnat mig kvar ensam.
Jag kommer aldrig få se dig här på jorden igen, ingen vet vad som händer efter döden.
Inte ens jag, men snälla glöm mig inte.
Jag ska minnas dig, alla våra stunder och minnen. Då vi bara låg i gräset och njöt av solen.
Visst vi har haft de tufft nu under vintern, men vi har alltid klarat de.
Men denna vintern gick de inte längre.
De värsta är att du aldrig fick se våren, för jag vet hur mycket du älskade. Hur dina ögon tindrade av lycka.
Den synen, den känsla får jag aldrig uppleva mer.
Jag kommer efter dig jag lovar, men jag vet inte när.
Men snälla glöm mig inte....
Vila i frid Pelle.
Denna video har jag kämpat med.
För de är svårt att leta fram gamla bilder, och veta att de aldrig kommer upprepas.
Att du verkligen lämnat mig kvar ensam.
Jag kommer aldrig få se dig här på jorden igen, ingen vet vad som händer efter döden.
Inte ens jag, men snälla glöm mig inte.
Jag ska minnas dig, alla våra stunder och minnen. Då vi bara låg i gräset och njöt av solen.
Visst vi har haft de tufft nu under vintern, men vi har alltid klarat de.
Men denna vintern gick de inte längre, du gav upp hoppet och lämnade mig kvar.
Och de är en hål i hjärtat på mig, ett som glöder de gör ont.
Men den smärtan betyder att jag verkligen älskar dig, vart du än är.
De värsta är att du aldrig fick se våren, för jag vet hur mycket du älskade. Hur dina ögon tindrade av lycka.
Den synen, den känsla får jag aldrig uppleva mer.
Jag kommer efter dig jag lovar, men jag vet inte när.
Men snälla glöm mig inte....
Vila i frid Pelle.

Kommentarer
Postat av: ebba :)

r.i.p ! <33

2011-01-17 @ 17:37:49
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/
Postat av: ebba :)

jättefin video ida ! <3

2011-01-17 @ 17:46:08
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/
Postat av: Tola

Men nej, usch!

r.i.p<3

2011-01-17 @ 19:01:24
URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0