It is a voice in my head, a voice that whispers my name

Ja vad ska man säga, vad ska man skriva och vad ska man göra?
Jag blir tokig bara av tanken, de får inte nämnas, inte ens tänkas i min närhet!
För jag blir galen av det! Detta blir inget bra inlägg, för jag vet inte vad jag ska skriva till er!?
Jag vill vara ärlig mot er, men jag vill inte att ni ska sitta och läsa mina problem.
Snarare sagt jag vill inte göra något längre, bara sätt mig i ett hörn och blunda för verkligheten.
Låta tiden rusa förbi utan mig ett tag, ingen skulle märka något.
Bara ha mig själv, ingen annan INGEN! De finns inget att finnas till för.
Bita mig läppen krama benen hårdare och hårdare, känna smärta, känna styrkan.
Styrkan som jag behöver nu, styrkan som ska finnas men har glömt sig för mig.
Här har ni en förklaring för att jag inte har bloggat på ett tag.
Och jag vet inte om jag kommer göra de på ett tag heller.

Kommentarer
Postat av: Tricia <3

gumman då.. jag ska fan ge dig den styrkan precis den som du gav mig ! jag ska hjälpa dig Ida johansson ! <3

2011-01-07 @ 21:35:16
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/
Postat av: Tricia <3

Tack ! (Y) <3

2011-01-07 @ 21:52:09
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0