Inte för jag vet, va hon ska va bra till. Men aja....

Hejsan!
Tänkte slänga in ett inlägg nu innan jag drar till hallen för att träna lite.
Skolans dag har faktiskt varit rolig för en gång skull, förut om att halva klassen som gick i sy slöjd fick sovmorgon och vi i träslöjd(som jag ingick i) fick gå iväg till skolan.
Men de var allt lite roligt ändå, för de var bara jag och klassens killar, lite najsigt!
Jag tror de roligaste på dagen var när Marcus i min klass skulle redovisa en sak på So lektionen som typ var om jorden skulle gå under och att de var 10 personen som vill komma in i ett skyddsrum osså skulle vi rangordna dom, för de var inte säker att alla kom in heller och då säger han: Ja som nummer 5 satte vi den snygga kvinnan, men inte för att jag vet va hon ska va bra till, men aja.
Sen hann han inte säga mer innan klassen brast ut i hysteriskt skratt!
Åå gud ibland kan klassen va helt sjuka asså.
Imorgon blir de att träna sen vet jag inget mer.
Helgen är inte planerad ännu, men den kommer bli lika bra som alla andra de tror jag starkt på!
Nu ska jag strax dra till hallen.
Pusshej!♥
-
Veckans citat:Säg aldrig att tiden läker alla sår - ärren består.


Känner mig lite snäll idag, och bjuder på en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0