I play with a heart of steel

Godkväll, hoppas ni alla har de bra.
Hade tänk att gå och lägga mig snart, för jag gick upp tidigt i morse för handbollsträning.
Två timmars handbollsträning känns riktigt skönt att ha gjort, och även spelat Hockey.
Efter handbollsträningnen drog jag ut till korsgården till Tola.
Kom till henne runt halv tre och klockan tre gick vi bort till isen för att spela ishockey med Albin och Anton. Något spel blev de väl inte direkt men, lite roligt att bara leka lite med puken också.
När de börja mörkna gick vi inåt och drack varm choklad, tummen upp för mig!
Sen körde vi mario på wii och de var riktigt kul, och skratt var de fullt av! Gud va roligt vi hade.
Runt 7 tiden åkte jag hem och sen dess har jag suttit vid datorn.
I helgen drar jag till Stenesund för att spela sm, ska bli skönt att komma ifrån lite rensa tankarna.
Bara släppa allt och de ända att tänka på är att göra ett bra spel tillsammans med laget!
Nu hade jag tänkt att lägga mig och kolla på en film, ni får ha de bra så hörs vi.
Är lite snäll och bjuder på en bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ida du är finast ska du veta ,och jag saknar dej nått inormt mkt ,och vi måste värkligen träffas snart , puss ♥ ♥

2011-01-04 @ 17:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0