Home sweet home ♥

Godmorgon!
Idag vaknade jag klockan sju, mycket segt men behövligt.
För i morgon börjar skolan igen..
Aja man får ta en dag i taget och se hur de blir.
Jag hade tänkt att berätta lite om helgen och även lägga upp lite bilder.
-
Bussen rullade i gång klockan ett och vi var framme 4!? Inte vad jag hade trott men sån lång tid tog de, men vad gör de när man har ett underbart sällskap och världens bästa film att kolla på.
Men i alla fall, när vi kom fram tog vi in alla väskor på rummet, och detta hotell hade inte jag tänkt mig att de skulle vara, men visst de var mysigt men inte min stil.
Vi slängde in väskorna och gick och åt, efter maten hoppade vi i matchkläderna och åkte i väg och spelade match.
De blev en sut förlust med ett mål, vi åkte hem och åt och gick o la oss tidigt.
Jag sov tillsammans med Klara o Stina, 7:50 ringde alarmet och vi gick och åt frukost.
Efter frukosten packade vi våra väskor och tackade så mycket för allt, och åkte vidare till idrottshallen för dagens kommande matcher.
Jag kan säga redan nu att vi åkte ur sm, för vi förlorade dom matcherna.
Men jag har inte haft såhär kul på länge, så de gör faktiskt inget!
Efter de sura förlusterna, bestämde vi att äta på Mcdonald's.
Och de gjorde vi med höga skratt och glädje.
Vi kom hem runt 8 och alla skiljes åt och åkte hemåt.
Jag vill bara säga två saker till er och de är att ni förgyllde min helg, och ni är guldvärda allihopa!
Ni får mig på bättre tankar, ger mig ett leende när jag inte orkar mer.
Jag älskar er
-
Idag blir de att åka till mölltorp med Sofie och träffa bland annat Tom, men de kommer säkert bli många mer.
Sen ikväll blir de kalas hos Amanda(kusinen) som fyller 13 om jag inte minns fel.
Ni får ha de bra så hörs vi!
Tjoofräs!
Ej redigerade.
Avslutar med Matchens lirare: Linnéa martinsson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0