Happy new year!

Hej, just nu ligger ligger jag i soffan hos sofie och kollar på tv. Är fortfarande mycket trött, för de blev riktigt sent igår somnade inte för än klockan fyra & vaknade runt elva.
Men kvällen/natten igår var underbar, jag vill tacka alla för den bästa avslutningen på året & och för den bästa starten på detta år!
Kvällen/natten spenderades hos Sofie med underbara personer.
Vi åt tacos pratade och hade allmänt roligt, ett minne som kommer hönga med länge.
Vi hade även lite snöbolls krig i mellan åt när de blev för varmt inomhus, skratt och skrik var de som hördes.
Men i alla fall vid halv tolv drog vi ner till torget för att fira in de nya året, även fast de ös regnade var de glada minner. Visst de va inte mycket raketer men ändå mycket folk och många som man kände igen.
Men när klockorna ringde in de nya året, skålade vi och kramade om varann. Innan vi gick hemåt.
När vi kom hem var alla dygnsura och vi satte oss i soffan vid kaminen för att värma oss och kolla på komisare späck.
Dom flesta åkte hem runt två,  men jag stannade kvar här hos Sofie för att sova över.
Jag vill tacka er alla för detta nyår, tack för alla skratt för alla minnen. Som jag inte kommer glömma i första taget.
Jag hoppas att vi alla kommer hålla kontakten länge även fast vi går skiljda vägar i sommar, ni kommer alltid finnas i mitt hjärta de är en sak som är säker, tack för allt. Ni betyder mycket! ♥
Gott nytt år allesammans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0