Empty street

Hej, kände att jag var tvungen att blogga innan jag ger mig av till stenesund.
Men de är inte lätt längre, allt har blivit en ond cirkel som går runt runt...
Men de ska bli skönt att bara lämna allt, va med dom som verkligen bryr sig om mig och som älskar mig precis för den jag är.
Jag kanske bloggar från mobilen där borta om jag har tid och lust.
Just nu äter jag, och ska strax kolla packningen en sista gång.
sen går jag och möter Klara för följe till hallen där bussen väntar. Bussen går vid 1 och vi kommer vara framme ungefär halv 3-3, beror helt på vädret och väglaget.
Jag vill säga er ett par ord som gör så att jag orkar med dagarna:Glöm dina bekymer i morgon kommer nya!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0