De gör ont att vara cool!

Godkväll, ska strax lägga mig men tänkte att jag skulle slänga ett inlägg innan jag somnar.
Idag var första skoldagen på jag vet inte hur länge!? Visst den var rätt seg, men de var kul att träffa alla kompisar igen.
Och även få lite rutiner igen, de behöver vi alla.
Idag har jag vart med Tricia, lika roligt som vanligt.
Vi åt pepparkakor och mandlar!? Usch inte något jag rekommenderar.
Har även kollat på när Coola små pojkar och flickor spelat Hockey(bilder nedan). Själv fick man inte vara med för jag har gjort illa min arm, vet inte vad som har hänt med den men de fick stryk när jag "gled med stil" igår, eller aa jag ramla, de va så j**vla halt, så de gick verkligen inte att gå!
Men spelade även lite hockey på skorna för de är så grymt kul, fast fick betala för de sen efter, för då sa armen till att så skulle du inte gjort. Aja smärta är skönt då vet man att man lever.
Aja i morgon blir de tandläkaren, sen kolla på handbollsträning på grund av armen.
Ha de bra!
Pusshej!

Legends on ice

Kommentarer
Postat av: ebba :)

åh det menar du inte ! vill bara spela nununu!

saknar backarna lite med ;) <3

2011-01-12 @ 20:57:42
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/
Postat av: klara;)<3

tuffingar ! haha <3

2011-01-12 @ 21:28:14
URL: http://klaraarvidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0