I want to be the one walking in the sun

Just nu dunkas de och görs läxor för fullt. Inte de roligaste men livet är inte alltid roligt.
Igår var de släkt kalas, jag vet att jag lova bild på presenterna men de dröjer lite med dom.
För de mesta fick jag pengar för att jag ska köpa en systemkamera på onsdag.
Längtar som bara den, har sparat sen i julas och nu har jag äntligen pengar.
Som de är nu så ska de bli en Canon Eos 1000D, men de kan ju ändras när jag kommer till affären.
I lördags kom mina brudar och firade mig, tack för alla fina presenter.
Och tack så jätte mycket för kvällen, ett minne för livet! ♥
Idag har skolan rusat förbi, och sen efter skolan var de konfa. Mindre kul, men snart drar vi till sälen.
De längtar jag mycket till, jag har så mycket kompisar i konfan så de ska bli jätte roligt!
Nu ska jag höga volymen ännu en gång, sen hoppa in i duschen en snabbis.
Har'e!
-
-
Remember M 
Remember E 
Put them together and remember♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0