När tiden inte räcker till....

Bloggandet är inte på toppen jag vet, men jag orkar och hinner inte med allt jag vill nu för tiden.
De är inte så att jag inte vill blogga utan de är att tiden inte räcker till.
Och de är ingen nyhet nu för tiden, men livet har sina stunder och de är väl bara att acceptera.
Annars har jag haft en bra dag tillsammans med Tricia.
Och morgon dagen blir de att fixa de sista med läxorna och även fixa prao plats för vi ska nämligen prao under vecka 11.
De händer inget speciellt i veckan mer än att jag och tola kanske ska bo ute hos farmor och passa hundarna när dom är i damark i två dagar men detta är ännu inte bestämt, men visst de skulle vara jätte roligt att bo där ute ett tag att komma ifrån allt lite.
Nu ska jag dejta kudden ett tag så hörs vi!


Veckans citat: Don't mess with a bitch who can play the game better than you !
Jag saknar min hund kan man säga! 

Kommentarer
Postat av: JULIA (:

- jag älskar dig! <4

2011-03-01 @ 20:36:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0