Allting händer på en och samma gång ♥

Just nu sitter jag och tjatar för fullt på skype med trevligt folk.
Idag har de hänt massor idag, och då menar jag verkligen massor!
Skolan har gått fin fint, även fast Tricia la ner mig så att jag fick j**vligt ont i ryggen + att Linnea bar mig upp och ner genom skolkorridoren. Men ni är för roliga ska ni veta.
Vad skulle man göra utan er!?
vi har fått ett skolarbete i skolan om hjo och idag fick vi gå ut och ta kort, så jag om min grupp drog sig ner mot vättern där två älgar låg på isen? tydligen hade dom blivit ut jagade på isen och nu spärrade polisen av för att vi inte skulle skrämma dom.
Jag har hört att dom fick bort dom från isen o skadda men att ena blev påkörd och avled.
Efter skolan blev de tricia och finns de någon stund vi inte har roligt?
Haha bara så att ni vet så äger jag på gitarr!!
Har''e!
-

Kommentarer
Postat av: Tricia <3

du är BÄST på gitarr ! :O <3

2011-02-23 @ 19:12:57
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/
Postat av: Tricia <3

yhee ! :) <3

2011-02-23 @ 21:39:28
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0