LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !

Godmorgon allesammans!
Just nu sitter jag här med Clara, och aa 7 timmars sömn är ju perfekt!
Haha jag och Clara skulle lana/dygna men de slutade med att bege klagade på allt och tappade humöret helt, så de va bäst att gå och lägga sig.
Men jag vaknade vid 11 och gick upp hämtade den bärbara datorn och nu ligger jag här i sängen och bloggar till er.
Igår så fotade jag och lite sånt innan Clara kom runt 5 och då drog vi ner och köpte cola♥
Vi kollade även på en film som hette Tusen gånger starkare och de är en grym film som jag verkligen kan rekomendera!
Nu hade jag tänkt att vara lite romantisk och göra frukost till både mig och Clara.
Pusshej! ♥
-
ÄREE LAN SÅ ÄRE !!!
haha fråga inte varför....
Haha så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0