"Det här är Petter, Mange Schmidt som du lyssnar på"

Godmorgon, Jag tror ni inte fattar rubriken, men jag kan säga er att jag inte heller gör de. Kan bara säga att de är taget från en grym låt!
Hoppas ni alla har haft en bra alla hjärtansdag, min kunde inte bli bättre än va den var.
Bakade även chokladbollar som kommer lite bilder och recept  här nedanför, som ni ser har jag en ny katogeroi som heter Tips & trix.
Här tänkte jag tipsa om saker som just jag tycker om och såklart coola saker.
Aja i alla fall, i går kom Victor hit vid kvart över åtta sen gick vi vidare till Sofie där massa kompisar väntade för att kolla på film och bara umgås, de blev en trevlig kväll med mycket skratt & skrik.
Vi kollade nämligen på Beck Levande begravd, jag har sett slutet på den några gånger. Men nu var de första gången jag såg hela, åhh fy va läskig den var! De är verkligen inte min smak på filmer.
Vill i alla fall tacka för kvällen allihopa!♥
-
RECEPT PÅ CHOKLADBOLLAR.
-
50 gram smör eller margarin rumsvarmt
1 dl socker
1 msk vaniljsocker
2 msk -3 msk kakao
3 dl havregryn
2 msk -3 msk mjölk
-
  1. Rör smöret/margarinet,socker och vaniljsocker poröst.
  2. Blanda i kakao.Tillsätt havregryn och Mjölk. Rör om tills allt är väl blandat.
  3. Forma smeten till små runda bollar.
  4. Rulla i pärlsocker eller kokos och förvara i kylskåp i plastlåda.
De är nog rätt många som redan kan detta recept, jag själv kan de utan till. Men de är ju i alla fall ett recept?
Hhah ni får kolla på bilderna nedan så hörs vi!
mums!



Kommentarer
Postat av: roonja:)

Fin blogg :)

2011-02-15 @ 12:06:53
URL: http://ronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0