You always belong to my heart.

Hejsan på er!
Tänkte chekka läget lite och slänga in ett snabbt inlägg.
För de första så vill jag säga att jag har färgat håret, och man lär sig av sina misstag så är de bara.
Men nu ska ni inte tro att jag ser ut som pippi långstrump för de gör jag inte.
Jag och Tricia tog och gjorde i ordning våra misstag och gjorde de rätt.
Så just nu har jag jätte blont hår, som jag ville ha de.
Nästa gång blir de mörk brunt!! Roligt att testa lite nytt faktiskt.
En mindre rolig sak är att Tricia drar till belgien under sportlovet, kommer sakna våra stunder något enormt.
Men vi alla behöver utmaningar i livet så är de.
På morgon dagens schema står de att hela familjen ska till mormor och fira hennes födelsedag, tar med kameran så jag har något att göra, kommer väl hem runt sex tiden på kvällen, har inte planerat något den kvällen men vem vet vad som kan hända?
Nu hade jag tänkt att lite bilder får visa dagen i stället.
Hare gooeett!
Gooooaa bruuuuudar! ♥

Kommentarer
Postat av: Tricia <3

älskar dig <3

2011-02-13 @ 08:56:12
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0