Underbara stunder glömmer man aldrig!

Godkväll, just nu sitter jag och känner att alla jag försöker prata med är osociala.
I skype somnar dom och på msn svarar dom inte, värt att sitta uppe då?
Aja de va inte de jag hade tänkt att säga utan att jag har färgar håret idag.
Och resultatet ser ni nedanför, visst de blev blont och även lite orange nyans. Så de blir att ha silverschampo för hela slanten denna veckan!
Men jag har haft en underbar dag med massa skratt och dans, tillsammans med dig Tricia.
Och jag ska säga att jag älskar dej så enormt, jag brukar inte skriva de ofta i bloggen.
För jag vet att du vet om det ändå, du betyder så himla mycket och du är min bästa vän!♥
Imorgon blir de att städa garderoben och lite såna små saker.
Pusshej! ♥
jag är rätt cool av mig.. ♥

Kommentarer
Postat av: Tricia <3

eller hur :O ! love u 2 <3

2011-02-12 @ 14:25:23
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0