"Sluta dröm om de ljuva livet vi kommer aldrig va med om de"

Godmorgon fast ne, aja skit samma!
Hej i alla fall, som sagt blev de ingen skola idag och vet faktiskt inte om de blir de i morgon heller.
Mår lite bättre nu efter ha knarkat alvedon och cola, så känner mig lite piggare.
Vakna vid 10 tiden idag och sen dess har jag bara legat och kollat på film.
Visst de är gött att va hemma nu lite, men de suger att man kommer efter i skolan.
Bara jag blir frisk innan fredag så är jag nöjd, för jag vill vara frisk på min födelsedag, plus att jag har massor att göra i helgen.
Men nu när man är hemma hinner man kolla lite extra noga på läxor och även på lite saker som jag ska ha till helgen. De är nog den ända positiva, annars suger de!
Nu ska ni inte behöva läsa mitt tjöt mer.
Hare bra!
-
Grymt saknad...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0