"Sånt är livet, sånt är livet ♥"

Snart väntar sängen, men tänkte slänga in ett inlägg innan dess.
Mitt sportlov har varit super ännu en dag åter står och skolan väntar, visst de är tungt med skolan men alla fina vänner finns ju där och de är nog dom som gör allt så mycket lättare.♥
Idg har jag varit i skövde och handlat kläder hittade väldigt mycket får se om bilder kommer upp någon dag.
Sen har jag även varit med Tricia och ja ett gott skratt för länger livet, eller va ska man säga?
De finns inte nån stund där vi inte har roligt tillsammans, där vi inte skrattar INGEN!
Bakade även muffins med denna tuffa brud, som blev sådär.. Men fina kort blev de!
Aja nu ska jag dejta kudden, Godnatt! ♥
-
Lite crazzy bilder från dagen.

Kommentarer
Postat av: Tricia <3

Dagen var bäst gumman ! <3

2011-02-20 @ 01:20:26
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0