När verkligen slår hårt mot en..♥

Vad ska jag skriva jag blir tokig, visst allt jag har nu är toppen men sen?
Vad händer egentligen då, hur blir de då jag vill inte tänkta framåt vågar inte..
Dagar kommer och dagar går, vem vet när allt är bort när vinden vänder och blåser i mot en.
Detta blir inget bra inlägg, för de är blandade känslor hela tiden.
Ena stunden ilska,gläjde och sen kommer den tunga oron.
Jag vill blicka framåt, leva livet med leendet som jag burkar ha. Men jag orkar inte fejka orkar inte få frågorna hur mår du, jag vill inget längre.
Vill låta tiden rusa förbi utan mig ett tag, åka där ingen hittar mig. För ingen förstår mig hur jag egentligen mår, jag vet de inte ens själv.
Jag har ingen lust med något, inget går som jag vill varför ens försöka när allt bara blir tvärt imot.
Ge mig ett tecken, ett tecken på att de hjälps att jag försöker...
För just nu känns allt världelöst..♥
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0