Monday morning ♥

Godkväll på er, hoppas ni har de bra i kylan.
Idag har tempraturen här varit mellan -8 upp till -17 grader de är helt sjuuk, men en liten fågel viskade i mitt öra här om dagen och sa att våren är på väg nu och de va väl verkligen på tiden.
Jag skulle ge va som helst för att sola på en sand strand nu och höra havet brusa framför en, åhh underbart!
Fast just nu ligger vättern här i hjo igen frusen och flera stycken åker just nu skridskor där, men jag ska varna er va försiktiga på sjön de är flera stycken som har ramlat i, Passa er noga!
Man kan ju allltid drömma om sommaren, men tricia gör dagen ljusnar mycket när du är i min närhet.
Jag har varit med solstrålen tricia idag och även tränat lite fotboll, så himla skönt att komma igång i gen med tjejerna!
Nu väntar sängen, går och lägger mig tidigt idag för en tidig morgon väntar.
Ha de bra! ♥
-
-
Pappan till sonen: - Snart kommer storken med ett litet syskon till dig.
Sonen: - Jäkla pucko! Hela stan är full av brudar, och du sätter på en stork!
aa, äe man lite små cool så är man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0