Jag spelar inget jag riskerar o förlora♥

Godkväll, hoppas ni alla har de bra där ute.
Själv sitter jag med träningsvärk i hela kroppen efter en "underbar" träning, snarare sagt skönt att ha de gjort!
Fyy, jag har haft fys två gånger denna veckan, så ja de känns i både armar och ben kan jag säga!
Idag har jag varit med Clara och ja, vi har la ätit chips de var de ända som fanns kvar idag.
Colan drack vi upp i går och godiset tog la slut igår osså, Jag älskar dej clara! ♥
Om någon har missat de så har Clara sovit här i två dagar, hon kom i tisdags för att lana tillsammans med mig och ja vi är bäst!!
Kommer blider nedanför, har en glädjebud att säga och de är att min bästa vän kommer hem i morgon.
Jag har saknat dej grymt mycket Tricia!
Nee usch va klockan drog iväg, ska ner och läsa ut min svenska bok.
Hare gott! ♥
-
-
-

ÄRE LaaaaaaaaaaaaaaaaN SÅ ÄRE!!









Vi är bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0