Dont Stop Believing ♥

Usch hela jag ryser!
Jag har tröttnat på vintern totalt, och de skulle inte skada om de kom en stor och då menar jag STOR sol på himlen med 25 grader varmt. Ja man kan ju i allafall drömma.
Nu när man står i verkligheten måste man ta saken i akt och få saker gjorda.
Skolan rullar på inte de roligaste dagarna har de varit, men snart kommer jag bort ifrån skolan lite.
Åker ju snart till sälen, visst jag slipper skolan men möter kylan på hög nivå.
Imorgon vet jag inte vad som händer, ska i alla fall passa min bror någon timme sen får vi se hur de blir.
Nu ska jag ta och hämta varm choklad och mysa ner mig i soffan en stund innan jag drar till hallen och tränar handboll.
Slänger in en låt som säger mig mycket.
Sköt om er!
Handboll är obeskrivligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0