De finns tusen andra men ingen som du.

Hejsan, just nu kollar jag på TV och dricker saft.
Stannade hemma från skolan idag med, men i morgon så ska jag allt orka mig iväg.
Huvudet är något bättre men hostan den är kvar och den kommer nog stanna ett tag till.
Jag burkar inte vara sjuk ofta, men när jag väl blir sjuk är jag riktigt sjuk..
Jag har även pratat med Tricia och jag är inte ensam om att vara sjuk, de va tydligen massor som låg hemma.
Har även gjort lite headers men har bestämt mig för den som jag gjorde sist nu, om de ser konstigt ut klicka på f5 för att se de nya resultatet.
Planerar fullt inför lördagen, kommer bli bäst!
Vi säger så, pusshej!

Veckans citat: Den som har den starkaste viljan tar hem segern.

Vi är oslagbara ♥

Kommentarer
Postat av: Tola

bra att du mår bättre nu gumman! Älskar dig (L)

2011-02-03 @ 21:42:27
URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0