baby i was born this way.

aa, men tja!
Jag har väl inte specielt mycket att säga mer än att jag saknar sommaren men vem gör inte de lixom.
Alla är nog trött på vintern just nu, i alla fall dom jag umgås med.
Igår på idrotten så kunde man välja på att åka skridskor på vättern eller gå en promenad, och jag valde promenad för jag kände inte för att åka skridskor.
Och fyy jag tror inte jag har frysit så mycket som jag gjorde då på länge riktigt längee.
Men våren den kommer de vet vi alla men de är frågan om när.
Imorgon blir de att tillbringa hela dagen tillsammans med laget, vi ska nämligen till vänersborg och spela handboll.
Myysigt värre!
Kameran följer nog osså med dit om jag kommer i håg detta. Kommer även veckans citat nedan för och de var väl på tiden har glömt av de helt.
Nu är borsan sugen pån att gå och köpa lite fredags godis, så ha de bra!
-
Veckans citat: inte perfekt, men jag är då fan inte född för din skull




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0