You wanna know who's amazing and has the cutes smile ever? Read the firts word again.

Drar snart upp för en liten lördags frukost, har redan hunnit duscha och allmänt fräscha till mig lite.
Vaknade nämnligen runt nio snåret, för i dag bär de av till mölltorp för att träffa min underbara vän Josefine som har behövst mycket nu.
Men de är inte alls lika lätt att alltid finnas för varandra när man bor så långt ifrån varandra, jag tycker du är guld bruden.
Blir även träffa gammla kill-kompisar som jag har tappat kontakten med, ser verkligen fram i mot att få träffa alla dessa människor och se om dom förändrats eller är sitt gammla goo jag.
Hoppas ni alla får en trevlig helgdag, hejs!

Kommentarer
Postat av: Matilda

några planer för dagen? :)

2011-12-04 @ 10:57:26
URL: http://matildaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0