förlita dig aldrig för starkt på någon, för höga förhoppningar krossar ofta förtroende.

Visste inte hur jag skulle börja detta inlägg bra så bara gasar på förfullt.
Min helg har bara dragit förbi som en stark vind, de har gått i rasande fart. Dagarna börjar trappa in för dag före dan före doppare dagen osv..
Tiden rusar bara iväg tyckte inte de var längesen, man satt en sen sommarkväll med lågt viskande musik och mysa tillsammans med vännerna och höra de svaga vågorna sakta slå mot hamnens stora väggar.
De kvällarna man sent glömde, de kvällarna som sitter kvar än idag, de kvällarna som kommer finnas med i minnet framåt över.
-
Men från de förflutna till nutiden,
Idag tog jag modet och färgade om mitt hår, jag har haft detta i tankarna länge nu och idag blev de gjort.
Blev nöjd men är rädd för att falla tillbaka och sakna mitt blonda hår, men beslut tar man & jag själv tycker att jag har gjort ett bra beslut denna gång.
Jag är så mycket bättre i fantasin.
Fast jag vet, den får man inte leva i.


Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: inget planerat så här på kvällen ;)

2011-12-04 @ 19:43:46
URL: http://matildaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0