Love is the air ♥

Fyra månader, tiden går i rasande tid.
De är nästan skrämmande så fort går den men en sak vet jag om och de är att jag inte ångrar något alls mellan oss, den muren av kärlek. Den muren som ingen kan ta sig förbi eller bryta ner är underbar, och jag hoppas att den håller för resten av våra liv.
En kille som dig, en kille alla drömmer om har jag just jag fått & inte behöva dela dig med någon de är de som ger mig fjärliar i magen fortfarande när du ler mot mig, varje gång jag ser dina ögon smälter jag för en stund.
Som jag vore nykär, men som sagt "Gammal kärlek rostar aldrig".
Jag gillar dig Simon kraft.

'för du är perfekt i minsta detalj'
-
Han får mig att skratta,
han får mig att le,
han får mig att inse saker
jag inte trodde kunde ske.
Jag älskar han så mycket,
alla tror han är en kärleks-skytte,
han finns i mitt hjärta,
fastklistrad som andra känner smärta.
Han får mig att skratta,
han får mig att le,
han får mig att inse saker
jag inte trodde kunde ske.
Jag älskar han så mycket,
alla tror han är en kärleks-skytte,
han finns i mitt hjärta,
fastklistrad som andra känner smärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0