höj aldrig dig själv, genom att sänka någon annan.

du är den jag någonsin önskat,
Ger mig tryggheten på natten & dagen.
Istället för att drömma mardrömmar om nätterna drömmer jag vackra drömmar om oss, så jag nyper mig själv och ber till gud att detta är verkligheten.
Och just nu har han där uppe lagt märke till mig, just mig!
Han har gett mig de finaste jag aldrig skulle kunna tänka mig.
En sån ovärdelig gåva har han gett mig & de bästa är att de är just du är min och jag behöver inte dela dig med någon ingen alls!
Du är den vackraste jag sett & jag kanske tjatar ut detta men Jag älskar dig.
Vill bara säga dig att jag vill aldrig lämna dig, bygga ut livets mur med dig vill jag göra.
Muren av kärlek, som ingen annan än vi ska veta om.
Simon Gustav Kraft, jag är din förevigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0