de finns människor till allt.

Har inte vill alla på jorden lika värde, är de inte de alla fröknar har tajtat hål i huvudet på oss från nollan till nian?
Då borde ju detta stämma, eller är de bara skitsnack som jag håller fast vid nu, eller är de så att just du inte har brytt dig om detta?
Eller är det jag? Och varför är de just jag som ska bli trampad på lämnas i sticket,  " Jo men hon Ida hon klarar och accepterar de"
Förlåt men jag kan inte ta all skit i världen, jag vill inte bli lämnad som jag våre oviktigt? de känns inte bra alls och jag blir bara mer och mer osäker vem som är mina vänner vem som man verkligen kan lita på nu för tiden.
Jag försöker finnas till för alla de som behöver hjälpen, men funderar på att lägga ner helt att försvinna ur detta.
Ge tillbaka just all den skit jag har fått av er, som jag bara har satt ett leende på läpparna och säger "Visst, jag förstår" medans jag ställer mig frågan "varför just jag?" är jag mindre värd så jag kan ta all denna skit är de verkligen så?
-
Rent ut sagt Jag hatar allt detta, precis allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0