~dom vill se oss som en byggsten i deras del av system~

Det sägs att delad glädje är dubbel glädje, delar därför min lycka med godisskålen idag.
Ja som sagt kollat film efter film idag, rätt skönt att ta en slapp dag ibland bara göra de man själv orkar och vill.
Nu är de bara en dag kvar på sommarlovet och jag har faktiskt inget planerat, konsitgt nog för denna sommaren har de varit något varje dag. Precis varjedag! Så har hunnit med väldigt mycket om man säger så.
Men jag känner på mig redan nu att de kommer bli en minnesvärd sista dagen innan nian börjar, nu vill jag satsa fullt ut verkligen få betygen som jag vill ha dom, de är de värt.
Så skolan se upp för här kommer en jääääävligt Taggad brud, de säger vi så hörs vi! pöös!
-
Vackra bilder, jo tack jag vet!

Kommentarer
Postat av: Tricia♥

kör hårt bruden!!

och du är alltid lika fin! ;)<3

2011-08-20 @ 19:32:15
URL: http://wearebeautiful.blogg.se/
Postat av: Tricia♥

du är de! ;) <3

2011-08-21 @ 00:45:43
URL: http://wearebeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0